Free Facebook Likes

marți, 15 septembrie 2015

Produse in testare oferite de Pansiprod Distributie

Acum cateva zile am primit  de la Pansiprod Distributie spre testare trei  produse parafarmaceutice  pentru ingrijirea picioarelor pe baza de extracte  naturale.  Eu avand unele probleme cu  circulatia periferica si alte probleme ale picioarelor niciodata nu am gasit un produs care sa ma satisfaca pe deplin si pot spune ca am incercat cu zecile dar nu vreau sa intru prea mult in amanunt.

Primul produs testat a fost  GEL RELAXANT PICIOARE OBOSITE MATERNEA.


 Stim deja senzatia de greutate la nivelul picioarelor, gleznele dureroase şi inflamate, venele inestetice devin suparatoare mai cu seama pe timpul verii .
Gelul reconfortant  nu numai ca mi-a dat senzatia ca-mi simt picioarele mult mai usoare dar m-a scapat si de senzatia de picioare reci de care nu reuseam sa scap din copilarie. Inca din prima zi am simtit o usoara ameliorare si acest lucru m-a convins  ca  am gasit ceea ce cautam de ani de zile. Mama foarte curioasa din fire,  a dorit si ea sa-l incerce si  mi-a dat dreptate, a doua zi  nu mai avea senzatia de picioare grele si a putut  sta o zi intreaga in picioare la locul de munca.  Daca doriti sa aflati mai multe despre acest produs o puteti face aici .



Al doilea produs a fost  CREMA CU EFECT DE REPARARE A CALCAIELOR Footprim 

 


Calcaiele aspre si crapate constituie o problema frecvent intalnita fie ca este vorba de femei sau de barbati, stratul de pielea grosat, inestetic si dureros de da mari batai de cap. Mai ales noua femeilor care  in sezonul estival ne simtim stanjerite din cauza acestor "mici" probleme ...
Crema cu efect  de reparare a calcailor un alt produs care a reusit  sa ma multumeasca pe deplin . De multe ori mi se intampla ca  din cauza unor incaltari pe care le-am purtat   timp indelungat  sa ma ma aleg cu calcaiele crapate .Cred ca banuiti deja ca am scapat de "belea" Imi pare rau ca nu am avut ocazia sa cunosc aceasta crema la inceputul verii , m-ar fi scutit de multe neplaceri.  Mirosul cremei te duce cu gandul la florile campului, Beneficiul  musetelul cred ca il stim cu toti si nu are rost sa detaliem aceasta planta miraculoasa  si este unul dintre ingredientele importante ce fac din aceasta crema una miraculoasa . Daca doriti sa aflati mai multe o puteti face aici 



 Al treilea produs  CREMA HIDRATANTA PENTRU PICIOARE Footprim


Aceasta crema este un alta prodsus care pe mine ma incanta si imi incanta picioarele inca de la prima "intalnire" m-a ajutat sa-mi relaxez picioarele , mai ales ca eu fac multa gimnastica reparatorie si trebuie fiu "fresh" pentru a doua zi. Crema hitradeaza intens si nu lasa pe piele urme de grasime , ea se absoarbe rapid in piele lasand-o catifelata. Eu am pielea corpului dar si al picioarelor foarte uscata asa ca pot spune cu mana pe inima ca am scapat de acest disconfort.   Daca v-am starnit curiozitate detaliile puteti afla aici



Eu personal am gasit produsele care sa ma ajute sa am picioare sanatoase si frumoase , sper ca si voi sa aveti aceeasi multumire pe care o am eu acum .
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu